مرگ
 
i T خنده
آموزش آی تی

 

یکی از فانتزی های ذهنم اینه که با دوست دخترم توی یه جای خلوت قدم بزنم

نزدیکای غروب باشه

بعد سه نفر بهمون حمله کنن

یکیشون رو بزنم بکشم یکشونم ناقص کنم بعد اون یکی از پشت منو با ضربات پی در پی چاقو بزنه و فرار کنه

بعد همینطور که افتادم روی زمین دوست دخترم بیاد بغلم کنه سرمو بزارم روی پاش

همینطور که داره گریه میکنه اشکاشو پاک کنم و برای آخرین بار بگم دوستش دارم و آخرین نفسمو بکشم

دست خونیم توی دستش بمونه و . . . 

بعله یه همچین ادمی توهمی هستم!

حالا یکی نیست بگه مگه اون سه نفر مریضن یهویی بخوان بریزن سرت بزننت هااا

والا



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
یک شنبه 26 آذر 1391برچسب:, :: 1:57
vahid

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش اومدید مدیریت وبلاگ
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان  i T و آدرس vahidfalakdin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 284
بازدید دیروز : 14
بازدید هفته : 298
بازدید ماه : 284
بازدید کل : 150923
تعداد مطالب : 442
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1




document.write ( " ");

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید



آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 284
بازدید دیروز : 14
بازدید هفته : 298
بازدید ماه : 284
بازدید کل : 150923
تعداد مطالب : 442
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->